Countable nouns in Macedonian grammar are similar to those in English; they refer to objects, people, or ideas that can be counted. Such nouns can take a plural form and be paired with numerals, articles, or other determiners. They are typically used with both singular and plural verbs, depending on the context. In these exercises, students will fill in the blanks to complete sentences with suitable countable nouns, which will help them better understand and practice this grammar point.
Exercise 1: Fill in the blanks with suitable countable nouns.
1. Ми требаат уште две *столици* (chairs) за гости.
2. Моето *соблекувале* (dressing room) е полно со облеки.
3. Таткото ми купи нови *чевли* (shoes).
4. Децата игра хокеј со *ложи* (sticks).
5. Во кошот има само *јаболки* (apples).
6. Има многу *книги* (books) на полицата.
7. *Чаши* (Glasses) се откриваат изгубени по забавата.
8. *Чинии* (Plates) се распоредени по масата.
9. *Машки* (boys) го играат мечот на фудбал.
10. Постои *маса* (table) во средината на собата.
11. Таа ги пребројува своите *пеннies* (cents).
12. Во оваа куќа има седум *прозорци* (windows).
13. *Цвеќе* (flowers) израсна во градината.
14. Сесија *лекции* (lectures).
15. Коњот ги губи своите *дльот* (horse shoes).
2. Моето *соблекувале* (dressing room) е полно со облеки.
3. Таткото ми купи нови *чевли* (shoes).
4. Децата игра хокеј со *ложи* (sticks).
5. Во кошот има само *јаболки* (apples).
6. Има многу *книги* (books) на полицата.
7. *Чаши* (Glasses) се откриваат изгубени по забавата.
8. *Чинии* (Plates) се распоредени по масата.
9. *Машки* (boys) го играат мечот на фудбал.
10. Постои *маса* (table) во средината на собата.
11. Таа ги пребројува своите *пеннies* (cents).
12. Во оваа куќа има седум *прозорци* (windows).
13. *Цвеќе* (flowers) израсна во градината.
14. Сесија *лекции* (lectures).
15. Коњот ги губи своите *дльот* (horse shoes).
Exercise 2: Fill in the blanks with suitable countable nouns.
1. Оваа школка има само две *соби* (rooms).
2. Има толку многу *снимки* (pictures) на стените.
3. Тортата е испечена со цели *јајца* (eggs).
4. Мајката нарака десет *пеперутки* (butterflies).
5. Во пекарата има многу *лебови* (loaves) од леб.
6. Мојот *пас* (dog) лае на соседовата мачка.
7. *Перници* (pillows) недостасуваат на креветот.
8. Тој уште се мисли за своите *одлуки* (decisions).
9. Влезот е окружен со *цимети* (cement blocks).
10. Таа ги израчуна своите *пени* (pennies).
11. *Големи* (bears) се дозивуваат во оваа џунгла.
12. Градот е полн со *автомобили* (cars).
13. *Рибари* (fishermen) ловат во езерото.
14. На полицата има многу *чаши* (glasses).
15. Таа има *број* (number) на цвеќиња во својата градина.
2. Има толку многу *снимки* (pictures) на стените.
3. Тортата е испечена со цели *јајца* (eggs).
4. Мајката нарака десет *пеперутки* (butterflies).
5. Во пекарата има многу *лебови* (loaves) од леб.
6. Мојот *пас* (dog) лае на соседовата мачка.
7. *Перници* (pillows) недостасуваат на креветот.
8. Тој уште се мисли за своите *одлуки* (decisions).
9. Влезот е окружен со *цимети* (cement blocks).
10. Таа ги израчуна своите *пени* (pennies).
11. *Големи* (bears) се дозивуваат во оваа џунгла.
12. Градот е полн со *автомобили* (cars).
13. *Рибари* (fishermen) ловат во езерото.
14. На полицата има многу *чаши* (glasses).
15. Таа има *број* (number) на цвеќиња во својата градина.