Die meisie het die *gevoude* (folded) brief op die tafel gelos.
Hy het die *gebreekte* (broken) glas in die stortbak gegooi.
Die seun het die *gevulde* (filled) ballon aan sy suster gegee.
Ek het op die *geslote* (closed) deur geklop.
Die hond het die *gekookte* (cooked) hoender uit die kombuis gesteel.
Die kind het die *geskilde* (peeled) appel geëet.
Ons het die *gemaakte* (made) beddens in die kamer gesien.
Die studente het die *geskryfde* (written) notas bestudeer.
Die vrou het die *gewasde* (washed) klere op die lyn gehang.
Die *geraakte* (touched) skildery het ‘n stoflaag op gehad.
Die *geplante* (planted) blomme het kleur aan die tuin gegee.
Die *gesmeerde* (greased) pan het die koekies help bak.
Hy het die *geleesde* (read) boek op die rak terug gesit.
Die *gesnyde* (cut) koerant was op die vloer rondgestrooi.
Hulle het die *gevangde* (caught) vis vrygelaat in die rivier.
Exercise 2: Participle Exercises For Afrikaans Grammar
Die *gebrande* (burned) hout het ‘n sterk reuk gehad.
Die *gedraaide* (turned) sleutel het die deur oopgemaak.
Die *geëetde* (eaten) koek het krummels oor die tafel gehad.
Die *gedrinkte* (drunk) koppie tee het op die toonbank gestaan.
Die *geloopde* (walked) pad het na die strand gelei.
Die *geslaapde* (slept) kat het op die mat gerol.
Die *gefluitde* (whistled) liedjie het in die lug gehang.
Die *gehoordde* (heard) storie het my laat glimlag.
Die *gesienede* (seen) film het my laat dink aan die vakansie.
Die *gevindde* (found) muntstuk het geluk gebring.
Die *gekryde* (received) geskenk het ‘n glimlag op haar gesig gebring.
Die *gedraagde* (worn) skoene het die voetspore van ‘n lang reis vertoon.
Die *gesingde* (sung) lied het die gehoor aan die musiek laat luister.
Die *geskudde* (shaken) bottel het die koeldrank laat borrel.
Die *geblaasde* (blown) seepborrels het in die wind gedans.