*Ես* (I) գնում եմ դպրոց:
Նա է քննարկում *ձիությունը* (problem):
Մենք ենք աշխատում *օրը* (today):
*Անոնց* (They) սիրում են ֆուտբոլ:
Տատասխալները են սուրճ *խմել* (drinking):
Ապա, մինչեւ *շաբաթ* (Saturday) հաչցած էի:
Նրանք են փորձում գտնել *հնարավոր* (possible) լուծում:
Գործը ավարտվեց *առավոտ* (morning) մոտ:
Էն քաղաքից հեռու է *տիրապետությունը* (country):
Մարդկանց է սաղմոս երգել *աշխարհը* (world):
Եթէ տենչում է, *ես* (I) չեմ գնում:
Կազմավորումը հարմար է ամեն *բանի* (everything) համար:
Նրանց են հրաշք *ներկայացնել* (presenting) բոլոր տարբերակներից:
Գլխուղին է ամենամեծ *բանալի* (interesting) մասը:
Մենք չերք համալրում *գրասեղնից* (from the pencil):
Exercise 2: Fill in the blanks with the appropriate word
*Ես* (I) սիրում եմ սովորել երգեր:
Նա է գրել *թառամեղ* (letter):
Տասը է կազմած *մատթյուղից* (apple):
Նրա *լուրը* (news) ամեն բերում է:
Կարող ե՞ք բերել *ջրի* (water):
Ուսուցչուները օգնում են երիտասարդներին՝ *գունավոր* (colorful) գործերը նկարելիս:
Նա է արդեն ավարտել *բոլոր* (all) գրաքննոսությունները:
Հաջողությունը չէր *անտեսվել* (expected) նրանցը:
Թող նրանց Խորհուրդ *տալ* (give):
Փաստաթուղթը են հանդիսանում *ակնկալմոբեղբայցը* (evidence):
Տրամազգեսքերը են հատուկ *կետերով* (points):
Մեկ գրեթե մնաց *ձեռքը* (hand):
*Ես* (I) ուզում եմ վազել:
Նորդրամները են ստեղծվում *սեփականության* (originality):
Մենք տարբեր էինք, *Սարգիս* (Sargis) և ես: